Zalety suwnic najazdowych jednodźwigarowych

Zespół suwnicy jednodźwigarowej jest konstrukcją o indywidualnym mechaniźmie jezdnym montowanym nad szyną naziemną suwnicy. Wciągnik ma za zadanie podnosić i opuszczać oraz przesuwać ładunki po metalowej konstrukcji dźwigu. Dźwigar główny, podłużny suwnicy jest najlepiej spawany, o przekroju skrzynkowym, ale rozsądne jest stosowanie długiego profilu metalowego dla najbardziej racjonalnego wykorzystania materiałów przy niskich nośnościach, trybach pracy i rozpiętościach. Dźwigary czołowe i wózki końcowe wykonane są z blachy stalowej, z wykorzystaniem nowoczesnych motoreduktorów. Indywidualny napęd na każde koło oraz łożyskowanych łożysk czołowych producentów.

Suwnice natorowe jednodźwigarowe jako mały pomocnik

nowoczesne suwnice jednodźwigaroweZostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu szerokiego zakresu nowoczesnych wymagań w przemyśle, zapewniając doskonały stosunek jakości do ceny bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności podnoszenia. Specyfikacje i lista funkcji operacyjnych i bezpieczeństwa zawartych według światowej gamiy żurawi, są dostępna i powszechna na branożowym rynku. Suwnica jednodźwigarowa posiada zmniejszony nacisk na koła, co oznacza redukcję kosztów na nowych konstrukcjach wsporczych toru startowego i zwiększone możliwości podnoszenia na istniejących konstrukcjach. Różne konstrukcje dźwigów od belki do końca są zapewnieniem optymalnego wykorzystania dostępnej przestrzeni nadproża. Wciągniki na dolnym pasie belki oferowane są standardowo w konstrukcji z niskim nadprożem. Cała konstrukcja wciągnika zapewnia maksymalny skok haka pomostu przy minimalnych odstępach bocznych. Ma na celu zapewnienie efektywnego wykorzystania dostępnej przestrzeni przez nowoczesne suwnice jednodźwigarowe. Alternatywna specyfikacja żurawi obejmuje wciągniki łańcuchowe i jest dostępna w zakresie 3 ton lub mniej. W celu uzyskania optymalnych wymiarów i osiągów zazwyczaj należy rozważyć rozwiązania z podwójnym dźwigarem, w których wymagana nośność wynosi powyżej 10 ton. Są to dokładniejsze i bardziej energooszczędne odpowiedniki ciężkich suwnic dwudźwigarowych o udźwigu kilkunastu ton. Suwnice najazdowe montowane są, jako suwnice pomocnicze w jednym przęśle z suwnicami o dużej nośności i gabarytach. W tym sąsiedztwie warty uwagi jest montaż optyczny lub mechaniczny systemów antykolizyjnych.

Suwnice były pierwotnie przeznaczone do szybkiego przemieszczania małych mas ładunków w warsztatach przedsiębiorstw przemysłowych. Ten typ żurawia jest zoptymalizowany do pracy w lekkich i średnich trybach pracy i stosunkowo niemetalowym intensywnym z niskim obciążeniem szyny żurawia przy wystarczająco wysokich prędkościach przekładni. Jeśli w produkcji potrzebna jest suwnica naprawcza lub pomocnicza, suwnica najazdowa jest optymalnym rozwiązaniem. Suwnica najazdowa jednodźwigarowa jest instalowana jako suwnica główna w produkcji tylko wtedy, gdy proces ten nie wymaga ciągłej pracy suwnicy. Przy małym udźwigu roboczym i niewielkiej nośności sensowne jest kompletowanie jednodźwigarowych suwnic najazdowych z napędem ręcznym.