Stroje robocze dla pracowników baru

Bary, restauracje, puby czy kuchna każde z nich posiada nie tylko pracownika odpowiedzialnego za wydanie posiłku czy jego przygotowanie, ale także człowieka, który ma godnie reprezentować dane miejsce. Oczywiście jest kierownik restauracji, ale przychodząc na obiad raczej nie koniecznie zobaczymy kierownika a obsługę. W dużej mierze to właśnie od obsługi zależy czy zostaniemy w restauracji czy ja opuścimy i więcej już się tu nie pojawimy. To właśnie kelner czy kelnerka są osobami, które nas goszczą.

Idealny fartuch do restauracji

fartuchy do baruDlatego właśnie to jak są ubrani kelnderzy i kelnerki wiele mówi. Wyposażenie kelnerów czy barmanów w fartuchy do baru to podstawowa rzecz jaką powinien zrobić pracodawca. Powinien również zadbać, aby te fartuchy były zarówno pod kątem dopasowania do odpowiednich ludzi to i najlepiej do odpowiedniego miejsca jakie zajmują. Na przykład wielu kelnerów za barem lepiej będzie wyglądało w ciemniejszym fartuchu aniżeli w białym jak kucharz.W ten sposób jesteśmy w stanie odróżnić kucharza od kelnera czy od barmana. My ludzie jestesmy bardzo często wzrokowcami i przez to ubiór bardzo wiele nam mówi. Od razu wiemy z kim mamy do czynienia. Dlatego też dobrze dobranych fartuch pomaga nie tylko w utrzymaniu czystości, ale w personalizacji i kontakcie z klientem. Bowiem klient, gość nie myli się jeśli chce zamienić kilka słów z kelnerem od razu po fartuchu widzi kto nim jest. Mimo, że fartuchy są ubiorem chroniącym nasze ubrania przed zniszczeniem to jednocześnie są naszą wizytówka w pracy. Dzięki temu, że utrzymujemy je w czystości schludne i zadbane klienci spodziewają się wysokich standardów i bardzo dobrej obsługi. Wszystko to oczywiście też zależy od pracownika, ale jego ubiór już daje duzo do myslenia. Nie tylko w stronę barmanów tu jest mowa ale w innych dziedzinach w których fartuch ra główną rolę także. Dlatego też noszenie fartucha nie powinno stanowi dla pracowników jakiegoś poniżenia, a raczej odwrotnie wzbudzać zadowolenie, że jesteśmy wyróżnieni w tym co robimy. Oczywiście fartuchy powinny zawsze być wykonane z jak najlepszego materiału i wygodnego, żeby nie sprawiały problemu w wykonywaniu czynności pracownikowi.

Jeśli pracodawca przyniósł i zakupił pracownikom modne fartuchy spokojnie bez obaw należy je zakładać i być dumnymi z tego. Każdy będzie wiedział z kim ma do czynienia, a pracownikom łatwiej będzie obsługiwać gości, którzy będą zadowoleni z pięknie ubranej obsługi. Szef natomiast powinien pamiętać o wyodrębnieniu pracowników w taki sposób , żeby klient wiedział do kogo ma się o co zwrócić i nie robić problemów.