Reklamowa przyczepa samochodowa – przykład reklamy zewnętrznej

Mobilny billboard to urządzenie służące do reklamy na bokach ciężarówki lub przyczepy, które zazwyczaj są mobilne. Billboardy mobilne są formą reklamy zewnętrznej (OOH); Według ekspertów, mobilne billboardy LED, znaki drogowe i inne reklamy należą do tej samej kategorii. Wykorzystanie mobilnego billboardu do reklamy jest niszą reklamową zwaną mobilną reklamą zewnętrzną.

Przyczepy samochodowe są skuteczną formą reklamy

przyczepy samochodowe reklamoweWiększość mobilnych billboardów to dedykowane, niestandardowe ciężarówki LED z dużymi nadwoziami do wyświetlania reklam. Niektóre z tych dedykowanych urządzeń oferują takie funkcje, jak zewnętrzne systemy dźwiękowe, oświetlenie, panele LED i gorące / zimne skrzynki do próbkowania produktów, chociaż w wielu miastach są one nielegalne. Mobilne cyfrowe billboardy stały się popularne, ale najbardziej zdolne do uzyskania widoczności są statyczne mobilne billboardy. Statyczne billboardy mobilne nie dzielą powierzchni reklamowej. Niektóre z najbardziej opłacalnych mobilnych billboardów są instalowane na opakowaniach ciężarówek i przyczep, które służą do dostarczania towarów służących jako pojazdy wielofunkcyjne, osiągając „zielony status” lub „reklamę po stronie ciężarówki”. Ponadto przyczepy samochodowe reklamowe z panelami otaczającymi przestrzeń ładunkową można przekształcić w mobilną gablotę 3D. Wiele firm używa tych przyczep do parad, premier produktów, ekspozycji mebli i ogólnego szybkiego tworzenia świadomości reklamowej. . W kampaniach mikromarketingowych hulajnogi małosilnikowe i ciężarówki reklamowe są wykorzystywane do marketingu eksperymentalnego i bezpośrednio do marketingu konsumenckiego. Analitycy branżowi, badacze i przedstawiciele handlowi badali skuteczność mobilnych billboardów. Specjalistyczne magazyny stwierdziły, że billboardy mobilnych mediów zewnętrznych mają wskaźnik odwołania 97%, a 96% ankietowanych uważa, że ​​reklama mobilna jest bardziej skuteczna niż tradycyjna reklama zewnętrzna. Zauważono, że 91% targetu reklamowego zauważyło tekst oraz grafiki na reklamach ciężarówek, a Biuro Audytu Ruchu zauważyło, że na trasach lokalnych miesięczne wyświetlenia wahały się od jednego do czterech milionów odsłon. Badania wykazały, że 94% respondentów przypomniało sobie, że zobaczyło Billboard mobilny, a 80% przypomniało konkretną reklamę; billboardy spowodowały wzrost sprzedaży o 107%. Istnieje wiele innych form mobilnej reklamy zewnętrznej, które niektórzy reklamodawcy uważają za mobilne reklamy.

Jedna z takich form nazywa się reklamą na zawijanie, która różni się od reklam na billboardach, ponieważ reklamy na reklamach zwykle obejmują cały pojazd, zazwyczaj samochód lub małą ciężarówkę, podczas gdy mobilne billboardy to duże płaskie powierzchnie, takie jak billboardy tradycyjne. Inne formaty reklam mobilnych to rowery, holowanie banerów samolotowych, sterówki i mobilne billboardy na wodzie, holowane przez łodzie.