Magnesy reklamowe z nadrukiem własnym

Kilka tygodni temu razem z żoną odwiedziliśmy targi budowlane w naszym mieście. Swoje stanowiska miało wielu deweloperów, dlatego można było zapoznać się z najnowszymi trendami i dowiedzieć się, jakie inwestycje powstają i będą powstawać w naszej okolicy w najbliższych miesiącacach. Nie byliśmy wprawdzie zdecydowani na zakup nowego lokum, ale z chęcią odwiedzaliśmy różne wystawy i przeglądaliśmy katalogi. Z chęcią braliśmy też różnego rodzaju gadżety reklamowe, których było co nie miara, od smyczy, przez długopisy aż po kalendarze. Bardzo przypadły nam do gustu też magnesy na lodówkę.

Rola własnego nadruku na magnesach reklamowych

magnes reklamowy z własnym nadrukiemPo powrocie z targów do domu powiesiliśmy magnes na lodówce, a jego rol od teraz było przytrzymywanie cotygodniowej listy zakupów. Pozostałe gadżety z czasem poszły w zapomnienie, ale magnes służył nam dalej. Z perspektywy czasu musimy przyznać, że magnes reklamowy z własnym nadrukiem to bardzo przemyślany pomysł na skuteczne dotarcie do klienta. W naszym przypadku zdecydowanie tak było. Z uwagi na przydzielone mu zadanie magnes przez cały czas znajdował się na widocznym miejscu. Co więcej, wieloktrotnie musieliśmy być bardzo blisko niego, jeśli chcieliśmy dopisać coś do listy na zakupy, albo kiedy zabieraliśmy ją z sobą. Po kilku miesiącach od wizyty na targach zdecydowaliśmy się ostatecznie na zakup nowego mieszkania, ale pojawił się problem. Zgubiliśmy wszystkie foldery z targów, a oferty znajdowane w Internecie nie odpowiadały nam. Wtedy przypomniał nam się magnes, który widywaliśmy praktycznie każdego dnia. Był na nim nadrukowany wizerunek nowej inwestycji dewelopera i numer kontaktowy do biura sprzedaży. Zadzwoniliśmy, ale niestety okazało się, że inwestycja została już wyprzedana. Dowiedzieliśmy się jednak o planowanej nowej budowie, która nie została jeszcze ogłoszona w Internecie, dzięki czemu mieliśmy duży wybór lokali co nas bardzo ucieszyło, ponieważ do tej pory zwykle dowiadywaliśmy się o ciekawej inwestycji dopiero wtedy, gdy najlepszem mieszkania zostały już sprzedane. 

W naszym przypadku magnes reklamowy rozdany jako darmowy gadżet pozwolił deweloperowi na pozyskanie klienta na warte kilkaset tysięcy złotych mieszkanie. Kluczem był przemyślany nadruk zwierający nie tylko zdjęcie inwestycji, ale przede wszystkim nazwę i numer kontaktowy do sprzedawcy, co zdecydowanie upraszczało kontakt i zachęcało do decyzji o poświęceniu tych kilku minut na rozmowę. Był to wręcz książkowy przykład na praktyczne wykorzystanie gadżetów reklamowych do pozyskania nowych klientów.